loading...
اقامت در ترکیه
احمد اقایی بازدید : 120 سه شنبه 24 تیر 1399 نظرات (0)

 

ترکیه شاید بهترین ملت در خاورمیانه باشد که امروزه مهاجرت زیادی را تجربه می کند. ترکیه شرایط خوبی برای ایرانیان و همچنین برای همه افراد خارجی داردچند منطقه شهری در ترکیه ترافیک بیشتری دارند و در این سالها شبکه های مختلف بی شماری وارد این ملت شده اند. آیا این صحیح است که بگویید شما قصد جابجایی در ترکیه را دارید؟ آیا می خواهید سازمان را در حالی که باقی مانده است شروع کنید؟ قبل از ارائه هر یک از این سؤالات ، باید از خود بپرسید که بهترین جوامع شهری در ترکیه برای زندگی در کجا هستند و پس از آن به موضوعات مختلف بپردازید. بنابراین در این مقاله بهترین مکانها برای زندگی در ترکیه را با این هدف ترتیب داده ایم که قبل از حل و فصل در انتخاب نهایی ، درک صحیحی از آن داشته باشید.شهر فتحیه علاوه بر اینکه یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری ترکیه به حساب می آید، در اصل این روزها جزء بهترین شهرهای ترکیه برای زندگی است. شهر فتحیه قسمتی از ترکیه است که بیشتر اشخاصمهم و برجسته این کشور در آن زندگی می کنند و ملک های بسیار لوکس و گران قیمتی در آن بنا شده است. این به این معنا نیست که هر فردی نمی‌تواند در فتحیه زندگی کند. بلکه به این معنا است که قبل از تصمیم گیری حتما شهر مورد نظر را به طور کامل بررسی کنید. زیرا بودجه شما تعیین کننده مکان زندگی شماست و باید از قبل برنامه ریزی های لازم را انجام دهید. هزینه خورد و خوراک در فتحیه در مقایسه با شهر دیدیم بالاتر است. در نتیجه برآورد کنید که در ماه چقدر برای تغذیه باید خرج کنید. اگر قصد دارید از فضای شلوغ شهری مانند استانبول دور باشید، می توانید با خرید ملک در این شهر ساحلی اقامت داشته باشید. شهر فتحیه علاوه بر اینکه یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری ترکیه به حساب می آید، در اصل این روزها جزء بهترین شهرهای ترکیه برای زندگی است. شهر فتحیه قسمتی از ترکیه است که بیشتر اشخاص مهم و برجسته این کشور در آن زندگی می کنند و ملک های بسیارلوکس و گران قیمتی در آن بنا شده است. این به این معنا نیست که هر فردی نمی‌تواند در فتحیه زندگی کند. بلکه به این معنا است که قبل از تصمیم گیری حتما شهر مورد نظر را به طور کامل بررسی کنید. زیرا بودجه شما تعیین کننده مکان زندگی شماست و باید از قبل برنامه ریزی های لازم را انجام دهید. هزینه خورد و خوراک در فتحیه در مقایسه با شهر دیدیم بالاتر است. در نتیجه برآورد کنید که در ماه چقدر برای تغذیه باید خرج کنید. اگر قصد دارید از فضای شلوغ شهری مانند استانبول دور باشید، می توانید با خرید ملک در این شهر ساحلی اقامت داشته باشید.

شهر یالیکاواک به عنوان یکی از بهترین شهرهای ترکیه برای زندگی و مورد علاقه هنرمندان، افرادمشهور، موسیقیدانان شناخته شده است. جالب است بدانید این شهر چون گردشگران خارجی و مهاجران خارجی زیادی را در خود جای داده، مردم آنجا به زبانانگلیسی مسلط هستند. اما قبل از انتخاب شهر یالیکاواک برای زندگی باید باهوش باشید. زیرا زندگی در این شهر به بودجه بالایی احتیاج دارد اما در مقابل آن از امکانات بهتری بهره مند خواهید شد. خبر خوب این است که بودروم در نزدیکی این شهر قرار داشته و به راحتی می توانید به تفریح نیز بپردازید.

بدون شک استانبول جزء بهترین شهرهای ترکیه برای زندگی بوده و همچنین این شهر مرکز و قطبگردشگری، مالی، تجاری، اقتصادیوصنعت است. استانبول برای ترکیه همان چیزی است که لندن برای انگلیس و پاریس به فرانسه است. همچنین بهترین دسترسی به امکانات آموزشی، شبکه چشمگیر حمل و نقل به دیگر نقاط ترکیه و همچنین کشورهای جهان را دارد. اما چون قلب ترکیه به حساب می آید، مقداری هزینه های زندگی بالاتر بوده و به بودجه مشخصی نیاز دارد. البته خوبی زندگی در ترکیه این است که در آن می‌توانید با هر هزینه ای ملک پیدا کنید و در آنجا اقامت داشته باشید. اما پیشنهاد ما این است که در هر محله ای از کشور ترکیه زندگی نکنید. زیرا هر چه محله ها لوکس تر و گران تر باشند، امنیت شما فراهم خواهد بود. اگرچه طرف آسیاییاستانبول دارای املاک زیادی برای فروش است، اما بسیاری از افراد ترجیح می دهند در طرف اروپایی مستقر شوند. زیرا دسترسی به همه جای شهر سریع و آسان تر بوده و به راحتی می توان به مقصدهای مختلف رسید. ناگفته نماند که به همه چیز از جمله فرودگاهآتاتورک استانبول و سومین فرودگاه در حال ساخت این کشور نزدیک است. اگر تصمیم قطعی دارید که در استانبول اقامت داشته باشید از محله های Bagiclar, Kucukcekmece و Avcilar دیدن کنید.

در انتهای سواحلغربی و مدیترانهای ترکیه، شهر آنتالیا قرار دارد. این شهر یکی از بهترین شهرهای ترکیه برای زندگی و به عنوان مکانی گردشگری، قطب اصلی خرید و شب زنده داری شناخته شده است. اگرچه این یک شهر شلوغ است، اما محیط آن باعث می شود بسیاری از ملیت های مختلف برای زندگی به این کشور نقل مکان کنند. این شهر از شبکه حمل و نقل بسیار بالایی برخوردار است. همچنین بزرگراه D400 که در امتداد خط ساحلی قرار دارد، شهروندان را قادر می سازد تا به راحتی به سایر مناطق مانند گلفگلفینگبلک، بخش تاریخی و کالکانسنتی دسترسی داشته باشند. آنتالیا در فصل تابستان یکی از پر رفت و آمدترین شهرهای کشور ترکیه است. در نتیجه اگر عادت دارید در مکان های خلوت و ساکن زندگی کنید و مردم کمتری ببینید این شهر مناسب شما نخواهد بود.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 45
  • بازدید سال : 1,040
  • بازدید کلی : 5,825