به گزارش برنا، چرا بخواهیم به ترکیه مهاجرت کنیم؟‌ دلایل زیادی برای این امر وجود دارد. اول از همه، ترکیه بیخ گوشمان قرار دارد! کشوری در نزدیکی کشور خودمان که جهت مسافرت به آن به ویزا نیازی ندارید. همچنین،‌ این کشور از لحاظ فرهنگی و عقیدتی، به ما نزدیک است و برای سفر یا مهاجرت به آن، نیازی نیست که هرآنچه در گذشته آموخته‌اید را کنار بگذارید و با انسان‌هایی کاملا متفاوت روبه‌رو شوید. از دیگر مزایا؟ ترکیه کشوری مقرون به‌ صرفه است و نسبت به کشورهای تماما اروپایی یا آمریکایی، هزینه‌های کمتری را شامل می‌شود.

این کشور برای انواع مهاجرت، گزینه‌ای مناسب است. از مهاجرت تحصیلی تا شغلی، سرمایه‌گذاری یا خرید ملک. در واقع، ترکیه فرصتی مناسب برای ایجاد تحول در زندگی است. اما جالب اینجاست که کمتر کسی به طور جدی به آن فکر می‌کند. این فقط مختص مشتریان و کسانی که تمایل به مهاجرت دارند نمی‌شود، آژانس‌های مهاجرتی زیادی هم وجود دارند که ترکیه را جدی نمی‌گیرند.

هرکس که سعی داشته باشد با ترکیه مراوده‌ای انجام دهد، به این کشور مهاجرت کند یا ملک بخرد و حساب بین‌المللی باز کند، به اطلاعات کاملی در این زمینه نیاز دارد که اکثر دفاتر مهاجرتی، قادر به ارائه‌ی این اطلاعات نیستند. پس شما برای اینکه بتوانید به هدف خود برسید، باید هم به ترکی استانبولی مسلط باشید، هم خودتان شخصا به این کشور رفته و اطلاعاتتان را کامل کنید.

درباره آرال گام

اما آیا واقعا هیچ‌راهی برای آگاهی از روش‌های تجارت، کار یا مهاجرت به ترکیه نیست؟ طبیعتا اینطور نیست. جالب است بدانید که موسسه مهاجرتی آرال گام، تمام تمرکزش را جهت مهاجرت شما به ترکیه گذاشته و هرگونه خدماتی که در این زمینه نیاز داشته باشید را ارائه می‌دهد. در واقع، موسسین این دفتر مهاجرتی، خودشان مشکل شما را داشتند و برای مراوده به ترکیه نمی‌توانستند صرفا به یک دفتر مهاجرتی رجوع کنند. اوضاع تا حدی وخیم شد که تصمیم گرفتند برای کمک به دیگران در این زمینه، دفتر مهاجرتی باز کرده و به صورت کاملا تخصصی و حرفه‌ای، مردم را جهت مهاجرت به ترکیه راهنمایی کنند.

این موسسه در واقع از سال 1394 تاسیس شد. ابتدا صرفا در زمینه‌ی مهاجرت به ترکیه مشاوره می‌داد و به مشتری در انواع و اقسام مهاجرت از جمله مهاجرت تحصیلی، مهاجرت شغلی، خرید ملک، مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری، مهاجرت از طریق ثبت شرکت و حتی افتتاح حساب بین‌المللی غیر حضوری، کمک می‌کرد. اما از سال 1398، جهت چاپک سازی کوشید و خدمات خود را ارتقاع داد. تا جایی که مهاجرت به دیگر کشورها از جمله کانادا، آلمان، مالزی، چین، روسیه و جمهوری آذربایجان نیز از طریق آرال گام، اجرایی شد. اما این خدمات صرفا به همین موارد محدود نمی‌شود. اگر قصد دارید درباره آرال گام بیشتر بدانید، حتما به خواندن ادامه دهید.

دانشنامه‌ای معتبر در یک وبسایت اینترنتی

برخی از افراد ترجیح می‌دهند که خودشان مهاجرت کنند و برای استفاده از خدمات مهاجرتی، هزینه نکنند. این امر کاملا منطقی است و اگر کسی تمایل داشته باشد، می‌تواند اطلاعات خود را از طریق وبسایت آرال گام به صورت کامل بالا ببرد. اینطور نیست که شما به وبسایت رجوع کنید، با یک مقاله روبه‌رو شوید که از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را کپی شده کنار هم قرار داده باشد و برای مهاجرت به ترکیه، تبلیغ کرده باشد. در وبسایت آرال گام، با اقیانوسی از مطالب جهت مهاجرت به ترکیه آشنا می‌شوید. برای مثال، نه تنها به طور کلی راجع به مهاجرت تحصیلی به ترکیه صحبت شده است، بلکه نحوه‌ی اخذ پذیرش برای هر رشته‌ی تحصیلی نیز به صورت مجزا توضیح داده می‌شود. راجع به اسکالرشیپ‌ها و بورسیه‌ها اطلاعات کاملی در دسترس است و اعتبار تمام مطالب، توسط موسسین این مجموعه که به زبان ترکی استانبولی و انگلیسی مسلط هستند، بررسی می‌شود.

پس در صورتی که قصد دارید اطلاعات کاملی در زمینه‌ی مورد نظر خود به دست بیاورید، بد نیست از این وبسایت استفاده کنید و خودتان را درگیر سایر وبلاگ‌ها و مجلات نکنید.

از دیگر خدمات آرال گام حتی می‌توان به مشاوره‌ی رایگان آن اشاره کرد. اکثر دفاتر مهاجرتی، برای اینکه جهت مهاجرت (به هر طریقی) به شما مشاوره دهند، هزینه‌ای را در ابتدا دریافت می‌کنند و صرفا یک ساعت برایتان وقت می‌گذراند تا تمام چیزهایی که در وبسایت‌های دیگر وجود دارد را برایتان دیکته کنند. سپس به شما این اطمینان را می‌دهند که اگر تمایل داشته باشید، می‌توانید جهت بستن قرارداد به دفتر مراجعه کنید تا تمام موارد به شما توضیح داده شود و تمام مراحل با دقت پیش برود. در واقع، تمام این پروسه‌ها برای این صورت می‌گیرد که شما جهت مهاجرت، با آن دفتر قرارداد ببندید. اما آرال گام، مشاوره‌ای کامل را چه به صورت تلفنی چه به صورت حضوری، در اختیار شما قرار می‌دهد. شما طی مشورت با مشاورین برجسته‌ی آرال گام، به صورت رایگان به هرگونه اطلاعاتی که نیاز داشته باشید، دست پیدا می‌کنید. سپس خودتان و بدون هیچ اجباری می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا برای مهاجرت به ترکیه، قصد دارید به این دفتر مهاجرتی مراجعه کنید، یا ترجیحتان مهاجرت به صورت فردی است.

مهاجرت به ترکیه + آرال گام

رنگ سازمانی آرال گام

برخی از دفاتر مهاجرتی بی‌نام و نشان هستند. آنقدر که به هیچ‌عنوان نمی‌توان به آن‌ها اعتماد کرد. انگار حتی بودجه‌ای برای طراحی لوگو هم نداشته‌اند. اما آرال گام، از نماد مخصوص به خودش بهره می‌برد. این دفتر مهاجرتی برای آرامش مشتریان، لوگو و نماد خاصی دارد و به شما این اطمینان را می‌دهد که همه‌چیز در آرامش و امنیت پیش خواهد رفت.

دفتر مرکزی آرال گام در استانبول واقع شده است، اما شعبه‌های آن در شهرهایی چون تهران، تبریز، ارومیه، اصفهان، مشهد، ازمیر و آنکارا نیز نمایندگی دارد که به شما جهت دسترسی ساده و استفاده از خدمات، کمک خواهد کرد.

پس اگر تا کنون در جستجوی دفتر مهاجرتی خاصی بودید که به صورت کامل راجع به ترکیه خدماتی ارائه دهد و راهنمایی‌های مفیدی را نیز عرضه کند، بهتر است از طریق آرال گام اقدام نمایید. این روزها، مهاجرت به ترکیه یکی از ساده‌ترین روش‌ها جهت تضمین آینده‌ای درخشان و راحت برای شماست، که اگر از طریق موسسه‌ی مهاجرتی آرال گام صورت بگیرد، قطعا تضمینی و واقعی خواهد شد. پس همین حالا جهت تماس با مشاورین آرال گام اقدام کنید.

https://www.borna.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-143/1262597-%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%AA-%D8%A8%D9%87-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%D9%84-%DA%AF%D8%A7%D9%85-%DA%A9%D9%85%DA%A9-%DA%AF%D8%B1%D9%81%D8%AA